Wat kan een online marketeer voor jou betekenen?
Wil je jouw producten en diensten sneller en makkelijker aan de man brengen? Heb je een website? Dan kun je via Google eenvoudig gebruik maken van allerlei advertentiemogelijkheden. Google Ads heeft allerlei methodes, waarmee je je advertenties gericht kunt tonen aan jouw doelgroep naar keuze. Je kunt zelf bepalen op welke sites én apparaten de advertenties getoond worden. Middels locatietargeting kun je zelfs mensen bereiken op basis van hun plaats, land of regio. En met interessetargeting kun je mensen bereiken op basis van hun interesses. Google kan daar eenvoudig achter komen omdat Google heel slim is! Google kan snel achterhalen welke sites mensen veel bezoeken. Dus ben je een verkoper van meubels? Google selecteert eenvoudig de klanten die veel interieur- en woonsites bezoeken. Je kunt jouw advertenties dan aan specifiek deze groep beschikbaar stellen, bijvoorbeeld op hun smartphone of tablet.
Krijg hulp van Double Smart
Indien je een leek bent omtrent Google Ads en online marketnig kun je vandaag nog de hulp aanvragen van online marketing specialisten, bijvoorbeeld van DoubleSmart. Dankzij hun jarenlange ervaring en uitgebreide ICT- en IT-kennis weten zij van de hoed in de rand op dit gebied en ondersteunen ze jou bij het online adverteren op het World Wide Web, bijvoorbeeld middels SEO. Dit is een vorm van zoekmachine optimalisatie, om een zo een hogere ranking in Google te krijgen en meer potentiële klanten naar je website toe te trekken. De marketing specialisten geven je handvatten om jouw website aantrekkelijk te maken: bijvoorbeeld dat je belangrijke zoekwoorden vaak terug laat komen en ook dat de teksten die je presenteert aan de klant interessant en pakkend zijn. Indien het je zelf niet lukt deze teksten op de juiste manier te schrijven kun je een speciale SEO-tekst schrijver van een bedrijf als DoubleSmart in de arm nemen.
Unieke teksten
Mocht je zelf een bedrijf hebben en alvast na willen denken over mooie teksten op je website die de klant aanspreken, let dan vooral op het volgende! Niet alleen dient jouw website uiteraard een eigen, herkenbare huisstijl te hebben, ook dien je consequent te zijn in de manier waarop je teksten schrijft. Plaats je bijvoorbeeld elke week een nieuwsupdate over nieuwe producten/diensten? Doe dit dan in een herkenbare schrijfstijl (en houd deze ook aan). En natuurlijk moet je geen grammaticale- of spelfouten te maken: dat is echt een no-go, en dan zal de potentiële klant gelijk afhaken en naar de concurrent verhuizen. Alles moet er dus gelikt en tiptop uitzien met een leuke, grappige, moderne of ludieke stijl die authentiek is, zonder slordigheden. Wist je dat je ook een training kunt volgen tot SEO-tekstschrijver? Deze worden online gegeven maar ook regelmatig op locatie op diverse plekken in Nederland. Veel plezier met jouw unieke SEO-teksten!