Intervat btw om je gegevens snel en veilig te versturen

Als je in België aangifte wilt doen van bepaalde transacties of documenten kun je dit veilig en snel doen met behulp van Intervat btw. Dit systeem werkt via een elektronische verbinding waarmee je verschillende documenten kunt versturen naar de juiste afdeling van de belasting.

Veilig en eenvoudig vertrouwelijke gegevens versturen

Met Intervat kun je veel verschillende documenten versturen. Welke dit precies zijn kun je lezen op internet. Als je denkt dat het systeem misschien ook makkelijk is voor jouw bedrijf of als particulier om bepaalde gegevens snel en veilig te kunnen versturen kun je het beste even op internet kijken wat de mogelijkheden zijn en wat je kunt verzenden op deze manier.

Ook voor het versturen van klantenlisting

Een voorbeeld van een document dat je kunt verzenden naar de belasting via Intervat is een klantenlisting. Bedrijven werken met klanten en leveranciers. Als je klanten hebt die jaarlijks meer dan 250 euro uitgeven bij jouw bedrijf aan diensten of goederen die jij verstrekt dien je deze op te nemen in de klantenlisting van je onderneming. Deze listing kun je zelf door het jaar heen registreren. Eenmaal per jaar dien je de klantenlisting door te geven aan de belasting. Dit doe je eenvoudig en digitaal met Intervat. Op die manier kun je de gegevens eenvoudig doorgeven en kunnen er geen fouten in komen staan omdat ze één op één worden overgenomen uit jouw geautomatiseerde systeem.